Master Customer Management - Philipse Business School (Houten)

Let op, deze site is momenteel niet up-to-date. Maar dat komt snel weer! Wordt vervolgd...

Customer Management

HBO master (deeltijd)


Philipse Business School

Kiesjestudie score


Er zijn te weinig studenten geenqu�teerd om een score te kunnen berekenen.

LET OP:

Deze pagina gaat specifiek over de master opleiding Customer Management aan de Philipse Business School (deeltijdstudie) en bevat informatie over de kwaliteit, het collegegeld, het aantal eerstejaars studenten, hoe je je kunt inschrijven, de kansen op de arbeidsmarkt, salaris, etc. Onderaan deze pagina zie je ook of deze master nog op andere plekken te volgen is.

Customer Management studeren?

De postinitile masteropleiding (hbo) Customer Management draait om klantgericht organiseren en managen, met klantinteractie als verbindend element. Je werkt actief aan de ontwikkeling van je analytische vaardigheden, oordeel- en besluitvorming. Tevens verwerf je vaardigheden op het gebied van sociale interactie, leiderschap en informatieverwerking. Het theoretische deel van de opleiding is direct van toepassing op je eigen werksituatie. Gedurende de opleiding werk je aan een praktijkopdracht binnen je eigen organisatie met een concrete rendementsdoelstelling.

Meer weten over deze opleiding? Bestel de Keuzegids Masters!

TIP:
De studiekeuzegids

Feiten en cijfers

Hier vind je feiten en cijfers over de master Customer Management aan de Philipse Business School. Het aantal eerstejaars studenten, percentage vrouwen, bindend studieadvies, en nog veel meer. Ook staat hier de DUO-studiecode. Het kan zijn dat je die nodig hebt om je in te schrijven voor de studie. Meer informatie over het inschrijven staat lager op deze pagina.

Soort HBO studieHBO master (deeltijd)
DUO-studiecode70172
Numerus Fixusnee
Decentrale Selectienee
Taal van opleidingNederlands
StudierichtingBedrijfskunde en management
InstellingPhilipse Business School
StadHouten (Utrecht)

Wat is de kwaliteit van deze opleiding?

Let op:

De Kiesjestudie score is NIET de score uit de Keuzegids. Kiesjestudie baseert zich alleen op een beperkt aantal studentenoordelen. De Keuzegids bevat naast studentenoordelen ook expertoordelen, slagings- en uitvalscijfers, baankansen, etc.. Ook vergelijkt de Keuzegids de opleiding met alle soortgelijke masters in het land.

Zo is van elke studie in het land te zien wat de kwaliteit is. We raden daarom elke studiekiezer aan om de Keuzegids Masters te raadplegen, want zo voorkom je een verkeerde studiekeuze (en de jarenlange gevolgen ervan).


In de Keuzegids Masters:

  • Alle opleidingen vergeleken per vakgebied
  • De kwaliteit beoordeeld door studenten en experts
  • Baankansen en startsalarissen na de opleiding
  • Uitleg over toelating, selectie, het leenstelsel, etc.

Collegegeld en studiekosten HBO Customer Management

Wat kost het om HBO Customer Management te gaan studeren? Hieronder staat alle informatie over het collegegeld en de studiekosten:

Collegegeld tweede studie

Een goede website met uitgebreide informatie (over o.a. collegegeld, studiefinanciering, studieschulden, kamerprijzen, studentenrekeningen en -verzekeringen) is studie-kosten.nl.

Aanmelden voor deze studie

Wil je je aanmelden voor de studie Customer Management aan de Philipse Business School? Ga dan naar de website van de instelling, zoek de betreffende master (Customer Management) op en volg de instructies die ze daar geven. Het kan zijn dat je de studiecode van de opleiding nodig hebt. De studiecode is: 70172

Waar kan je Customer Management studeren?

Deze opleiding is uniek in Nederland en kun je alleen volgen bij de Philipse Business School

Verwante studies

Spreekt deze opleiding je aan, maar is het net niet wat je zoekt? Kijk dan eens bij de studierichting HBO Bedrijfskunde en management. Binnen deze studierichting vind je alle soortgelijke opleidingen die er in Nederland bestaan.

Hbo

Wo

Masters




Alles over studiekosten
Studiefinanciering, collegegeld, studieschuld, langstudeerboete, salaris, baankansen, etc.